No one can tell mig how hurt iam

Finns inte ord till hur mycket jag saknade dig.
Sen får man veta att du är tsm med mig 3-mening.
Ingen kan någonsin förstå hur krossad jag är.
Du var min i 3 år. Kan inte förstå att jag inte kan få hålla om dig mer. Inte få mer fina minnen med dig.
Du var den enda jag ville ha. Få en framtid med dig va det enda jag kunde tänka mig. 
Vi va ett ihop. Jag som hade planerat att flytta till Norge och allt.
Du sa till mig att jag va den enda tjejen du kunde tänka dig att presentera för din mamma. 
Jag har alltid funnits där för dig då du har haft det jobbigt. 
Kommer aldrig glömma våran tid ihop. 
Du är de bästa som har hänt mig kom ihåg det. 
1. Första kvällen vi träffades 16 Juli 2010
2. Andra kvällen vi umgicks
3. tredje kvällen ihop.
4. sista dagen med dig 2010
5. första dagen 2011 <3
6. andra dagen (fina vi va ja jag vet)
7. Du är lika fin person som din far var. älskar dig nu och föralltid.
 
2012-07-10 @ 23:23:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0