nytt år nya möjligheter

hej :) tänkte berätta lite va som har hänt sen nyår :)
På nyår va jag Hos Isabells Syster med issa,Maria,Yasmin,Nathalie och Pontus :)
Vi åt middag och snacka lite skit ^^
Sen for vi ner till stan å då hänkade st å hans kompis på oxå :)
Sen va vi ba på stan och Renee hamnde i slagsmål så jag maria linn och nathalie
följde med på akuten. sen for vi på fest på mariehem :)
Tilsammans med 15 tals pers..
Sen va st jätte snäll å skjutsade hem mig för 30 kr!
1/1 2012
Vaknar utav att pappa och Linnea står och gråter i vardagsrummet..
Får reda på att en nära vän och släkting till mig har dött.
riktigt tragiskt.. :(
3/1 2012
Jag linn Sanna Renee Kevin och Nora
For på fest hos Patrick :)
Polisen kom dit men partajjet slutade inte för de ;D
Nu sitter jag ba å ska se på film snart.. vakna för en timme sen så :P
Bild1 Renee på akuten :) med potatisnäsa :)
Bild2 en bild sen nyår :)
bild3 en bild på mats, min vän/släkting som dog :(
2012-01-05 @ 05:18:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0