Vem är jag och min familj.

Har en familj som består av 10 personer
Mig-Julia
en tjej som inte riktigt vet vad hon vill i sitt liv. en tjej som har gått igenom mycket och är osäker i sig själv.
Annars är jag väll glad sprallig och full av skratt.
min pappa- 52 årig gubbe som jobbar mest. gör allt för sin familj. avgudar honom.
min mamma- en liten gumma som jag skulle kunna dö för. finns ingen som betyder lika mycket som hon gör.
Hon har gått igenom så mycket för min skull.
min syster- en enivs tjej men hon står mig närmast av alla och älskar henne av hela mitt hjärta.
mammas kille- en gubbe som vet finns för mamma. en snäll å trevlig människa.
styvsyster F- en snäll liten tjej som är jätte gullig och jag önskar jag stog henne närmare.
styvsyster E- en tjej som jag tyvär inte har nån kontakt med men vet att hon är en tjej som har sina fötter på jorden och hon vet vad hon vill. en sjukt fin tjej som jag önskar kunde få modell jobb ^^
styvbror J- har inte heller nån kontakt med. och så vitt jag vet så jobbar han å verkar vara en liten ensamvarg.
min systers kille- min bror. älskar honom. han kan va irriterande ibland men om han inte skulle finnas i mitt liv vet jag inte vad jag skulle ta mig till.
min pojkvän- min bästavän, soulmate och min livs stora kärlek. blicken du ger mig och leendet du gör då du ser mig. det är allt jag behöver för att kunna leva <3
2012-02-08 @ 03:29:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0