Min Skola

På rätt köl är ett nytt utbildningskoncept för elever med ADHD & ADD. Med en lösningsinriktad pedagogik är På rätt köl en yrkesförberedande gymnasieutbildning som kombinerar praktiskt båtbyggande med teoretiska ämnesstudier och livscoachning. Under tre år bygger eleverna den båt som tar dem på en segeltur över Östersjön. Men framför allt bygger de upp den kompetens och självkänsla som behövs för att kunna söka, få och behålla ett arbete.

har dock inte varit på skolan på väldigt länge
för jag har haft en så kallad svacka.
har gått på några möten nu i veckan och vi ska se till att jag kommer tillbaka till mitt gamla jag igen
och att jag ska börja jobba.


2012-02-08 @ 21:59:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0