min pojkvän

Namn:
Ålder:
Bor:
Hur länge har ni kännt varandra:
Finaste minnet:
Hur länge har ni varit tsm:
Utseende:
Vad har ni för framtidsplaner:
Vad är speciellt med honom:
Klädstil:
Har han nån percing:
Har han nån tatuering:
Hur/var träffades ni första gången?:
Hur gamla var ni då:
Vad påminner dig om honom:
Vad var det första han sa till dig:
Har han någon/några systrar:
Har han någon/några bröder:
Vad heter hans pappa och mamma:
Vad kallar du han:
När fyller han år:
Skulle du kunnna bo med honom:
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans:
Får du fjärilar i magen när du ser honom:
Får han dig att skratta:
Skulle han bli en bra pappa:
Vad gjorde ni senast ni träffades:
Namn:Christer Andreas Paulsen
Ålder: 19
Bor: Norge/gratangen
Hur länge har ni kännt varandra: vetat vem han ha varit sen 2008
Finaste minnet: en dag blev han ledsen å så gick jag till han å höll om honom och så berättade han ngt jätte jobbigt som kommer följa med honom hela sitt liv. nånting som jag vet att man inte säger till vem som helst.
Hur länge har ni varit tsm: vi vart först tsm 2010 i 4 månader sen vart det ett uppehåll men vi ''höll på med varandra'' ändå. och nu senaste tiden så har vi betett oss som att vi är tsm i några månader :)
Utseende: ljusbrunt hår, grå/blåa ögon, vältränad kropp. snyggast i snagg ^^ han är väll ca 175 lång
Vad har ni för framtidsplaner: vi funderar på förlova oss om någon av oss flyttar. sen har vi väll lite mer men tänker inte ta upp det här.
Vad är speciellt med honom: sättet han tittar på mig, pratar med mig och att han inte kan sluta le då han ser mig.
Klädstil: ehm jaa... inget speciellt typ, häng på jeans å mjukisar. tshirt. ibland skjorta. stora kofter :)
Har han nån percing: nej
Har han nån tatuering: ja en som är ägnad till sin pappa.
Hur/var träffades ni första gången?: en varm sommardag. han kommer till där jag är å lägger sig på altan med bar kropp :D
Hur gamla var ni då: han va 17 och jag va 15
Vad påminner dig om honom: allt typ ^^
Vad var det första han sa till dig: vill du ha din kram nu som du ville ha? :)
Har han någon/några systrar:ja
Har han någon/några bröder: nej
Vad heter hans pappa och mamma: Tommy & Ann-Britt
Vad kallar du han: babyy
När fyller han år: 2 september
Skulle du kunnna bo med honom: Ja självklart.
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans: livet ut<3
Får du fjärilar i magen när du ser honom: Varje gång!
Får han dig att skratta: ja typ hela tiden <3 till och med då jag är ledsen.
Skulle han bli en bra pappa: finns ingen som skulle bli lika bra pappa som han.
Vad gjorde ni senast ni träffades:vi satt på ett bort på en altan i norge å han krama å pussa mig.
2012-02-09 @ 22:36:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0