Älskar&Hatar

Från och med nu ska jag skriva en sak jag älskar och en sak jag hatar varje dag:)
jag älskar att inreda.
inredning är roande och det finns inget som kan stoppa en.
skulle vilja bli arkitet nån dag i mitt liv.
Min syster och hennes kille flyttar ut och skaffar eget i april så då kommer jag äntligen få inreda mitt eget rum :)
längtar!!
Sen så har mamma skaffat ett nytt hus som hon håller på att fixa det.
så då skulle jag oxå få inreda mitt eget rum men eftersom jag aldrig är hos min mamma så fixar å donar hon i mitt rum iallafall utan mig ^^
jag hatar folk som dricker alldelles för mycket och för ofta.
Dom beteer sig illa och skämmer ut sig själv.
Dom inser inte själv att dom dricker för mycket och det finns inget man kan göra åt saken..
En sak man får lära sig att leva med.
2012-02-09 @ 00:07:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0