appearance

Ibland blir jag så arg på personer som inte kan acceptera att folk ser olika ut.
Snor en mening av min kompis www.jnknutssoon.blogg.se
Jag är less på att om man är liten och ''smal'' har man ätstörningar. Är man lite överviktig då lider man av fetma. Snälla skärp er, alla är lika fina. Vill inte en se någon tjej svälta sig bara för att någon kallade henne tjock, vill inte se någon tjej tröstäta bara för att någon kallade henne tjock..
Det är så sant! tänk på de alla ni som inte kan förstå att alla ser olika ut!
Ibland blir jag så arg på personer som inte kan acceptera att folk ser olika ut.
Snor en mening av min kompis www.jnknutssoon.blogg.se
Jag är less på att om man är liten och ''smal'' har man ätstörningar. Är man lite överviktig då lider man av fetma. Snälla skärp er, alla är lika fina. Vill inte en se någon tjej svälta sig bara för att någon kallade henne tjock, vill inte se någon tjej tröstäta bara för att någon kallade henne tjock..
Det är så sant! tänk på de alla ni som inte kan förstå att alla ser olika ut!

2012-02-09 @ 19:51:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0