Tja ba igen

Hej igen, har inte tänk på att blogga faktist, har inte mått så jätte bra på sistonde.. Höll på spy igår kväll å typ hela dan idag :( just nu så sitter jag hos Frida Wallin å 3 par pojkar, hon håller på färga håret :) he bli nog jätte bra ska hon se :) jag och Jerry skulle egentligen meka idag men han har int sagt ngt om de än så.. Vi ska dricka kaffe snart :) de har inte gått nå bra på skolan alls den senaste veckan, har typ varit på dåligt humör hela veckan å haft ont i magen osv.. Fick en rejäl utskällning av Nisse idag. Inte så kul. Speciellt då man fick reda på att Jerry å hans mamma hörde å såg allt fast jag inte visste det. I morgon så ska vi kanske va fyllechaffis åt Elvis eller Jimmy å hans ragg :) Evelina näslund, jag saknar alla tider med dig å jag tycker det är riktigt synd för allt som Har hänt, men jag fick lov att göra så som jag gjorde för jag måste tänka på mig själv å mitt liv. Älskar dig endå <3 Jo Knutsson, jag saknar dig jätte mycket gumman å du vet att du alltid kommer vara den bästa! Förlåt att jag har varit dålig på höra av mig, speciellt nu när du behöver mig som mest<3 vi kanske kan göra ngt på söndag? Älskar dig bästavän ;* Frida Wallin, är så jävla glad att vi har träffats, jag kände direkt att vi skulle bli bra vänner, vi måste vara med varandra oftare (fast vi redan är med varandra typ 3 ggr i veckan men he spelar väll ingen roll) älskar dig. Får börja blogga mer sen :p harne hajj! :)
2011-09-23 @ 19:41:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0