haen eller harn 8/9

hej, är jätte less idag.. allt går ba åt helvette..
börja med att kliva upp i morse.. lika jobbigt varje gång..
fara till skolan å jobba.. fyfan säg ja ba.. som tur va så fick jag reda på att vi bara gick från 9 till 11 idag så de va skönt :)
sen så far man till jerrys syster... gjorde typ inget alls.. så jag bestämde mig för att fara till täfteå senare å göra massa saker ':P
sen kommer pappa å hämtar mig å vi far förbi östra för att jag skulle hämta ut mitt skolkort.. 
och då gick ju allt åt helvette då man får reda på att man bara får ett busskort där de är 40 resor på..
å det är 10 dagar i månaden jag tar mig till skolan... 
Jävla helvette..
å nu har jag kommit hem å satt mig vid datorn med min godispåse.. 
å nu när jag väl har kommit till täfteå så har jag glömt allt jag skulle göra här hemma :S ....
i helgen blir det att fara till Timo, massa folk ska dit :)
trevligt trevligt!
jag å Jerry firar ett halvår idag :] puss på dig bebe :)
nä nu ska jag äta nån jävla gryta till middag.. blää eftersom jag åt köttgryta till lunch.. BAJBAJ
2011-09-08 @ 17:54:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0