09.40

tjabbbbbba, igår for jag jerry frida å linus till anumark hos torbjörn eller va han nu hette å fixa ljudet i audin ^^
he vart rätt så bra, jag vart lite besviken för jag hade höga förväntningar på basen..
jag å frida såg litegrann på halv åtta hos mig och idol, å världens mysigaste katt skulle va å gosa med oss.
å en jätte fin rottweiler valp hade dom oxå :)
fick mitt klassfoto igår, ja säg ba fyfasn så ful man va...huvva
möte med åklagarn på fredag den 14 oktober.. inge kul, så jag bestämde mig för att ha med mig min advokat.
Idag vet jag inte va he blir, kanske att sätta in massa röda dioder i biln.
de blir nog ba bra, ska bli kul å bestämma vart några ska va.
jag har hitta 2 jätte bra låtar, kvistar och palt och mr postman dubstep remix, eller a frida har visat dom för mig :P
btw, de är jätte kallt här nere i källarn, men va gör man, är jävligt glad över att jag å jerry har fått hela källarn för oss själva.
jag är kissnödig så nu ska jag sluta blogga om världens tråkigaste saker å gå å kissa, byebye
2011-09-27 @ 09:40:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0