blablabla

Jag har glömt å berätta hur det gick hos polisen,
Jag fick bara krut i 3 månader som straff.. jag blev jätte glad.
Min advokat kunde inte komma så de va väll de negativa. men som tur är så gick allt bra :)
Just nu så ligg ja i jos säng å ba slappar medans jonte å jo spelar :) men de känns skönt att bara ha någon i närheten när man mår så dåligt som jag gör.
Jag har ju varit sjuk nu i några dar. har varit yr i 3 dar men de slutade igårkväll.
Jos mamma säger att det är panikångest. Det låter vettigt tycker jag.
Jag har ju köpt nya kläder smycken och skor som ni kan få se senare :)
Åt nyss, de vart pizza :) de va en riktigt tjock pizza så man vart typ mätt efter två bitar :P
Jag hoppas jag blir frisk till i morgon så jag kan ta mig till skolan. har inte varit där sen i tisdags så de är nog dags att fara dit nu..
Jag måste börja höra av mig till alla kompisar jag har tappat. de känns surt att ingen hör av sig längre.
Fast man får ju skylla sig själv lite grann antar jag.

Tänkte skriva hur min dröm kille ska vara:
Vänlig
Romantisk
Ha körkort
Ha blåa eller gröna ögon
Han ska ha jobb
Men inte vara arbetsnarkoman
rolig å få mig att skratta
Känslosam
Han får gärna ha mycke muskler
Han ska kunna försörja mig ^^
inte dricka alkohol
Han ska ha syskon som är förstående å vara i ungefär samma ålder som han eller mig.
bra ljud i sin bil
Han ska inte vara rädd att prova på nya saker
Inte vara en datanörd

m.m

Vet att det inte finns nån sån kille man kan alltid drömma x)
2011-10-16 @ 18:50:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0