25/10-11

08.30, missade bussen för ett tag sen så nu måste man vänta till 09.20 för nästa buss. känns suurt.. men va gör man, sen måste jag vänta på vasaplan för nästa buss. blir så less, och så har jag alla vinterkläder på haga å jag är i Täfteå så jag måste hitta å gammkläder i ha.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske träffa Jonathan en sväng om han har tid. hoppas de :]
funderar på höra me Natta va hon ska göra efter ja ha slutat. kanske man kan hitta på ngt. har sån jävla lust å åka bil nu när det är halkit. men INGEN orkar köra. vad är det me alla 18-23 åriga pojkar som har tröttnat på köra bil..
Igår va jag på stan en sväng med Nathalie, sen kom Dennis och hämtade oss så for vi till Gunnismark.
Åt middag sen såg vi på film.
Nu ska jag ta å klä på mig ännu mer å börja dra mig mot busshållsplatsen då ja e klar. BAJBAJ
2011-10-25 @ 08:59:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0