gamla bilder.

Hej jag hitta massa gamla bilder från nått år sen. tänkte lägga ut några bilder :)
Bild1, Emmy jag å Jennifer i början av 7an.
Bild2, Jag Hanna Renee MariaN Rebecka Tina å MariaH på sävar i 9an.
Bild3, Jag hade hett ner Renee i en soptunna på sävarskolan.
Bild4, Dessi hade skrivit på allas armar (en lyckad fest)
bild5, Jo dessi å jag på väg hem till dess.. dom härliga tiderna.
Bild6, första gången jag träffa tim. (mitt ex)
bild7, för jätte länge sen på skolan.
bild8, mig å evelina i 8an.
bild9, Jag tobbe Rebecka Emil Ida mm på kulturnatta 2010
bild10, en sjukt lyckad helg, med massa härliga människor.
bild11, mitt ex mattias i garaget hos jonas
bild12, ja å min syster för länge sen.
bild13, jag å sara dan före jag fyllde 15
bild14, älskade jo.
bild15, på väg till norge 2010
bild16, norge 2010
bild17, jag å mitt ex christer,
bild18, robin... behövs int säga nå mer
2011-11-27 @ 20:56:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0