31/7

Hej allihopa!
Igår gjorde man inte så mycket, Jag har fått hem mitt smink ifrån e.l.f :) vart ganska så nöjd!
bilder kommer senare :) jag å jerry satt å spela tv-spel sen däcka vi i soffan å sjklart skulle man vakna kl 0600 i morse, så då väckte ja älsklingen så for vi till mcdonadls å käka frukost (A)
ikvl blir det att åka till Nordmaling igen. hoppas jag får följa med jerry till Timrå i morgon eftermiddag, vi ser väll, vi har ju tömt mammas lägenhet nu så de blir väll kanske att rensa saker som jag inte vill ha kvar längre :)
ha då fått veta att jag ska få ett eget rum i nya huset, he blir brunt å vitt, möbler ska köpas på ikea, antingen så blir det malm eller engan. vi får se, heltäckningsmatta ska in å måla väggar :) yieppe!! längtar som fan!
Nä nu ska jag se på stepbrothers medans Jerry spelar tv-spel. HOJJ!! :D <3
2011-07-31 @ 11:21:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0