Jul:)

Hejhej, igår var de julafton å jag fick jätte många fina julklappar.
Bla Skor, (ännu mer smink än på bilderna) 1200kr, 300kr/hm
underkläder och godis :)
favorit jul musiken iår är nog Michael Bubles Julskiva :)

i torsdags hade jag Linnea Måns och pappa en myskväll, tog fram lite godis åjulmust å såg på polarexpressen :)
i fredags så var jag på stan med Lisa Reneé och Nathalie sen for jag hem och åt middag med Johan Frida Isak Peder och mamma :) sen såg vi på bingolotto. Frida hade köpt massa gott :)
Sen såg jag och Frida på nu är det jul igen och somna till den :)
ilördags så kom Elin och Peter på besök så alla 6 satt och åt frukost (gröt mm)
Sen öppnade vi julklappar, sen såg jag och mamma lite på kalles jul :) mysigt som vanligt!
Sen for jag till min Farbror och åt julbord tillsammans med min sälkt på pappas sida :)
Sen idag så for jag på middag hos min faster:) vi åt kallops :)
Så har min julafton sett ut, hur har eran jul varit och vad fick ni i julklapp? :)










2011-12-26 @ 00:38:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0