2011-12-27

HELLO MOSHO!!:D

okejj nä, har fått sova 5 timmar inatt :) somna 19.00 vaknade 00.00. :)
har varit och shoppat idag för 900 kr :) va där med Evelina Sandra och Linnea :)
Kommer upp bilder sen, men har iaf köpt kläder å ''hårprodukter'' :)
Har ju färgat håret 2 gånger sen jag skrev sist :) nu är det typ mörkrött brunt :P
Ska färga en gång till i morgon :)
Lisa kommer hit vid 10. då ska vi prata ut om allting.
Lisa och jag har bråkat väldigt mycket på sista tiden.. om en kille, så dax å reda ut allt tyck jag. börjar bli så
otroligt less på allt tjafs å elände..
hmmm.. va mer intressant finns de å säga...
Juste en gammal kompis till mig kom hem till mig idag :) trevligt trevligt.
Sen har jag städat mitt rum, fast de måste städas mer... kläder överallt typ :P
skulle vilja flytta sängen bredvid soffan men tror inte jag vågar göra det för då lär ju mammas
 kille halshugga mig xD  nä men aa...
Funderar på dra ner till stan sen. ska lämna igen en väst ja köpt och köpa ngt annat för dom pengarna.
Juste, alltså på nyår, jag har INGA kläder att ha.. jag blir galen.. vad ska jag ta mig till.. 
hittar nada alltså..
Nu ska jag fortsätta vara social med christer å sen ta en dusch och städa rummet.. sitta lite mer vid datorn sen kommer lisa :)
eller kanske ska försöka sova lite.. kan ju få 4 timmar till :)
2011-12-27 @ 05:16:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0