2011-12-21

Nu vet ja ju vem du har valt.
de sårar de gör det men va ska ja göra
Iaf, somnade typ halv 8 å vaknade 2 så nu sitter ja ba här å gör inget alls, funderar på dra till Jonathan om några timmar så man inte missar å gå på stan med syrran. Lisa blir inte med iaf för hon är i sundsvall.
allt känns så jävla stressat, jag har börja tänka att om dygnet va mer än 24 timmar då skulle ja hinna allt jag vill :) skola kompisar sova å allt shit. för just nu är många sur för att jag aldrig är med dom.
man känn som ba aah när ska man hinna allting. har inte varit i skolan på typ 2 veckor för att jag har satt kompisar i första hand. de känns förjävligt faktist, å undra hela tin om man kommer mista sin plats.
aja jag har ju färgat håret, de skulle bli rött men vart typ rött/brunt/orange så måste färga om det.
Jonathan kan då iaf inte sluta skratta åt de.. blir galen känner jag xD
nä om man ska he på en film å typ försöka sova nån timme till :) harnehajj
2011-12-21 @ 03:41:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0