23/8

TJAAAABBA, i morse kl 06.00 vakna jag utav att jag inte kunde röra mig för att jag hade så jävla ont i min nacke, ville ba grina sönt :( kunde inte röra på armarna huvet ryggen eller ngt.. tog en ipren men de hjälpte inte ett skit :(
så de vart int å sova nå mer heller.. spela lite sims 2 :]
Lagat mat har man gjort typ hela dan. fett tråkigt, men va gör man när man e hungrig.
Sen idag har jag ba degat å tvättat kläder. jag timo å jerry for till vännäs ett tag. for runt där som galningar.
träffa lite killar osv :] nä men..
sen på vägen hem stanna jag jerry å emil på mcdonalds å köpte 6 cheese. mumma!! :D
Har typ slutat tagit bilder,vet inte varför, tänker aldrig på att ta nå.. menmen här kommer en bild på jerry som vanligt, men nu lagar han mat:D
2011-08-23 @ 23:32:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0