22/8

hej!!
kan inte sova så ja tänkte ja bloggar lite istället. de är en jävla flugsatan som ska va upp i mig hela tiden plus att älsklingen knäade mig i magen så..
klockan är du halv 9 å dom flesta sitter vid skolbänken. jag börjar inte fören nästa måndag! sjukt skönt kan ja lova!
Igår va man ho Jo å jonte, spela lite kort osv.
sen kom man hem å såg på jorden runt på 80 dar. tog en cider å ba tog de lugnt. Den va väll sådär. ganska rolig.
Juste, igår fick man en sticka in under nageln. å så tog Jo en pincett å skulle dra ut den. å när den väl kom ut så såg vi att den va typ en centimeter lång. så jag har duktigt ont idag.
I lördags så grilla vi hos Jazze riktigt gott! har ingen bild men de va kareé potatisgratäng sallad å gnisselost.skulle vi egentligen festa hos henne men he vart in av så vi såg ba tre stycken fast and furius filmer :)
å drack mig full :P
i fredags kom ja inte ens ihåg va vi gjorde.. juste, vi dega ba hemma hos jerry i sängen heeeeeela dagen å kvällen sen vid 23.00 så for ja jo jonte å jerry te vännäs och stan å drog raggen :P vi har bytt säten i jerrys bil. då passa ja på att stor städa i bilen oxå :) så nu är det jäätte fint i hans bil :]
jerry har oxå bytt till plåtisar, och bytt oljetråg oljepump m.m
2011-08-22 @ 08:58:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0